tirsdag 17. november 2015

Snart jul....

Ja nå er det ikke lenge til vakre desember tar plass ! Og jeg har laget meg noen nye krittavler jeg kan pynte med til jul og i tiden fremover...Jeg er jo som mange av dere vet veldig glad i å skrive og elsker å leke meg med skrift :) Tavlen jeg viser i dag har fått en gammel ramme rundt og den vil garantert bli med på en del bilder inn i desember....:) 

 Jeg kjøpte inn en stor hobbyplate som jeg malte med tavlemaling (2 strøk) og ut av denne fikk jeg flere tavler som skal brukes litt her og der i huset.






 Som sagt vil det dukke opp flere tavler i innleggene mine fremover...både med og uten ramme og kanskje med en koselig strofe fra en gammel og kjær julesang :)
                      
                                            
                                         Fine og gode "ventedager"til dere alle !

                                             KLEM VIBEKE

10 kommentarer:

  1. Sååå koselig♥Stemningsfullt og pent.

    SvarSlett

  2. Så pen, Vibeke ! Jeg elsker den nye tavla ... flott font ! Jeg elsker å bruke tavler nå , også!

    SvarSlett
  3. Very, very beautiful. EVERYTHING

    SvarSlett
  4. I love the natural look, Vibeke - not that plastik stuff, you get in the awful shops now. Like fallen out of time. Beautiful, and I could sneek in and... fetch these gorgeous laterns... and then.... run away with them, hahaha
    Vibeke, have a wonderful day, greetings from Méa :))

    SvarSlett
  5. Så smart,så enkelt men med så stor effekt.Den tavlen var jo bare nydelig !!!! Og den vakre skriften din på - prikken over i´en! :)))
    Ser i innlegget under at du ikke klarer holde deg lenger du heller....jeg har aldri vært så tidlig ute med å begynne å jule det til men i år brøt jeg tradisjonen...og koser meg med det!Godt å få pynte uten stress litt etter litt sånn man vil :)
    Helt nydelig med jul i orangeriet,men det visste jeg jo allerede før du hadde pyntet der!Der blir nemlig alt fint!!!!!! Kos deg masse videre med små og store prosjekter fremover :))
    Toveklem .)

    SvarSlett
  6. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett