tirsdag 5. mai 2015

Nytt fra "Gammel Kjærlighet "

 Gammel Kjærlighet drives av en god venn av meg som heter Sjoukje. Nå har hun fått laget seg et sjarmerende utehus i forbindelse med butikken sin. Alt laget av gammelt gjenbruk :) Bli med inn å bli sjarmert du også :)))
Her er den kreative damen selv...som ønsker deg blidt og hyggelig velkommen !

Sjoukje har sansen for blått.....ja hvem har ikke det:)))




Et fantastisk skap står her inne og bare venter på å få et vakkert hjem å flytte inn i :)






Inni bryggerhuset finnes enda mer skatter....og den store fjølen under her har faktisk jeg sikret meg:)

Her må man ta seg litt god tid.....gobiter dukker stadig opp ....:)


Har du ikke vært hos Sjoukje`s Gammel Kjærlighet ennå og er glad i gamle skatter....kommer herved en sterk anbefaling fra meg. Du blir ikke skuffet , her finnes noe for alle og enhver:)

                                                             KLEM VIBEKE

16 kommentarer:

  1. For en sjarmerende butikk, skulle gjerne ha vært innom her. Tror jeg hadde storkost meg :)
    Hilsen fra Anette

    SvarSlett
  2. So many wonderful treasures,lovely.

    SvarSlett
  3. Helt fantastiske bilder fra at fantastisk skattkammer - bare mååå dit en vakker dag!!!!
    Øynene spretter ut!!!
    Takk for at du tar oss med inn !
    Toveklem ;)

    SvarSlett
  4. What a wonderful place! Thanks for sharing it with us, Vibeke!

    SvarSlett
  5. Flott innlegg, Vibeke 😊 Hvor ligger butikken Gammel Kjærlighet?

    SvarSlett
    Svar
    1. Den ligger i Porsgrunn. Norønagata 15 :)

      Slett
    2. Takk, må ta meg en tur dit en dag.

      Slett
  6. Thanks so much for inspiration ! so dreamy
    xoxo from PARIS/FRANCE

    SvarSlett
  7. Her var det veldig mye fint!!!!
    Har hun noen faste åpningstider i vår/sommer?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hun har stort sett åpent hver fredag og lørdag. Hun har egen facebook gruppe som man kan holde seg oppdatert på også :)

      Slett
  8. Hei Vibeke :-) WOW så flotte bilder og her var det mye fint :-) Titt gjerne inn og vinn lunsj for 2 med glassblåsing ved Hadeland Glassverk :-) klem Siv :-)

    SvarSlett
  9. I would love to shop this store or just have a cup of tea and wander! Lovely post as usual. All the best, Rié

    SvarSlett
  10. loooooooooove!!!!! hugs angie

    SvarSlett