fredag 14. februar 2014

Med noe rødt,søtt og godt.....

Ønsker jeg alle en strålende valentins dag der ute!!!! I bildearkivet mitt finnes mange hjertevariant bilder
men i dag følte jeg for noe rødt og søtt å gi dere:)



Når lengselen mot sommer melder seg tar jeg gjerne et dykk i bildearkivet og disse bildene er noen av favorittene mine, jordbær er jo bare så godt og så fantastiske søte å se på synes jeg:)


I dag har jeg begynt på et lite prosjekt på badet....kjente jeg bare MÅTTE male noe nå ,så et skap har fått en helt ny look...og det er ikke hvitt...kan jeg røpe:)))) Velkommen for en titt i løpet av helgen!


                                KLEM & KOS FRA VIBEKE

6 kommentarer:

  1. Such a appetizing heart from first picture :D
    Hugs and happy valentines!

    SvarSlett
  2. Nå fikk jeg skikkelig vårfølelse, herlige bilder. Ønsker deg en god helg, gleder meg til å titte mer her inne hos deg :-)

    SvarSlett
  3. Å nå fikk jeg skikkelig lyst på friske bær med fløte på!!!
    God helg :-)

    SvarSlett
  4. rouge Amour ,rouge Toujours ...
    SUPERBE à croquer.....traduction revenu !!!!!!

    SvarSlett
  5. Herlige sommerbilder!!!
    Så inspirerende bilder du viser oss,nydelig:)
    Ønsker deg en finfin helg videre!
    Klem Caroline

    SvarSlett