lørdag 1. februar 2014

Gammelt & Nytt-med patina!!

En meget slitt og gammel sak er kommet inn denne gangen...altså en brun koffert ! Har vært lenge på jakt etter en slik og den er i god stand bortsett fra litt rust som kan jobbes med.Denne fant jeg på Knutepunktet i Porsgrunn. Kofferter er sjarmerende og men litt grønt som her, ja da ble det komplett i mitt favoritt dekorasjonshjørne :) Her er det stadig forandringer og jeg kaller det "inspirasjonshjørnet "mitt....


Sjekk den herlige nye lampen som har fått plass her.....åh.. som jeg har ønsket meg den..I rustikk og herlig grønn fra Home & Cottage.



Glassklokken er også ny på salg hos en av mine favoritt butikker Home & Cottage. Slike er veldig populære i år og på Interiørmessen gikk disse ofte igjen. Fine til å oppbevare ulike ting..i dag er det små egg og fjær so ligger til skue inne i her..:)
En ny ladning med snø er kommet denne lørdagen....så ekstra godt er det å skape litt vårlig stemning inne ! Fiiiin lørdag alle sammen !
                        KLEM VIBEKE

11 kommentarer:

  1. Nydelige bilder. Lyset i bildene er vakkert!!

    Klem

    SvarSlett
  2. So very, very nice and lovely
    Have a nice day
    Barbara

    SvarSlett
  3. Det ser ut som et nydelig ''vår- hjørne'' :-)
    Så fint med de forskjellige sarte fargene!
    Riktig god lørdag til deg, hilsen
    Trude C.

    SvarSlett
  4. Himmel så vackert!
    Önskar dig en skön helg...
    Kram Titti

    SvarSlett
  5. Vibeke Hello! What beautiful photos, I love old suitcases and the color scheme is beautiful! kisses

    SvarSlett
  6. It looks beautiful!
    Hugs, Stefanie

    SvarSlett