tirsdag 11. februar 2014

Endeliiiiig !

Ja endelig har det blitt lengere LYSE dager, altså et helt sikkert tegn på at det går mot VÅR !
Kjenner det gjør noe med hele meg og energien og kreativiteten er det ingen ting å utsette på nå for tiden :)))
Roser er vel muligens en av de vakreste blomster jeg vet og elsker å blande disse vakre mot det rustikke....akkurat som her. Den gamle engelske boksen jeg har brukt her, var min alle første gamle boks....siden har det blitt noen,hi,hi. Denne fant jeg i en auksjonsbutikk i fjor.



Det var også på denne tiden at jeg fant denne gamle kurvkisten...helt "tullete" etter gamle kurver i alle former...tror jeg aldri kommer til å få nok :)


Gamle håndbroderte monogrammer i felleskap med en vårlig rosebukett...ja vakrere og mer romantisk blir det nesten ikke for meg :))))







                                  KLEMMER FRA VIBEKE

11 kommentarer:

  1. Nydelige bilder, som alltid hos deg :) Ja,enig, det skal bli deilig med lysere dager :)

    SvarSlett
  2. Beautiful!

    Big Texas Hugs,
    Susan and Bentley

    SvarSlett
  3. Vibeke,

    here is always so wonderful to visit, beacause of I just love yur photos!:) Your arragements are really beautiful with lovely colours! You are professional!♥
    I wish you sunny spring time, it is soon....;)

    Many hugs♥

    SvarSlett
  4. Ja endelig blir dagene lysere og lysere :-)
    Her på Gol er det MASSE snø enda, men solen har i det minste kommet tilbake etter to måneders fravær, det hjelper mye på trivsel og humør!
    Du er så flink til å ta vakre bilder, de rosene i den gamle
    boksen var rett og slett kjempe lekkert, nydelig med de sarte blomstene mot den røffe boksen!
    Ønsker deg en fin uke!!!
    Klem fra Trude C.

    SvarSlett
  5. Å så nydelig å komme innom her en tidlig morgen og bli møtt av søte marsipanroser og pusekatter ;))
    Helskjønt i sammen med boksen som har en herlig patina❤
    Må du ha en flott dag i Porsgrunn min kjære venn.
    Vet du.... I går var det lyst til 17.45 her;)))) vakker tid i møte;)

    God klem ❤❤❤

    SvarSlett
  6. Like fint og kreativt som alltid:) Du er så flink, og imponerer meg hver gang! Har mye å lære av deg gitt;)

    SvarSlett
    Svar
    1. SÅ snill du er Maria Elisabeth :) Tusen takk !
      Klemmer:)

      Slett
  7. Roses are always welcomed in my house! LOL. I really like the pale shades like white, pink, and yellow. Somehow they seem more delicate and dreamy.

    Your photos as usual are an inspiration as is your styling. Adore the vintage tin, never would have thought to put roses in one myself but will have to remember that for the future since I'm loving the look.

    SvarSlett
  8. So, so beautiful!!!!! Every picture a thing of beauty!

    SvarSlett