lørdag 27. oktober 2012

Søtt & lite skap

 Så kom den gledelige leveransen på en fredagskveld,og her står et av møblene ferdig hvitmalt.Et gammelt lite koslig skap er det,med en veldig søt utskjæring nederst.
 Jeg elsker jo å finne  gamle møbler og male de opp,slik at de får en helt annen stil når jeg er ferdig med dem. Men så har jeg et stor dilemma fått....jeg har ikke plass til så mye mere nå (DESVERRE!!!)Så jeg må (DESVERRE!!) begynne å selge unna litt...Huff!det kommer til å bli vanskelig kjenner jeg. Så alle dere som er glad i gamle hvitmalte møbler får bare følge med her,det kommer nok noen gobiter til salgs etterhvert:) Fin lørdag til dere alle,her skal det samles mere mose og kongler i dag...før snø og frosten setter en stopper for det..

                                    Klem Vibeke

13 kommentarer:

  1. Så flott! Du skaper de vakreste sjelfulle møbler!
    Jeg rakk å plukke inn mose før snøen kom hit. Hvertfall 40 cm snø her på to dager!

    En flott lørdag til deg også! :-)
    Klem fra Hilde.

    SvarSlett
  2. Oioi! Nå skal jeg følge spent med!:D Du har jo så mange fine møbler:) Masse god helg videre til deg:D

    SvarSlett
  3. Dette skapet var virkelig lekkert. Følger med på hva du skal selge. Klem

    SvarSlett
  4. NYDELIG !!
    Gratulerer med nok en skatt <3
    klem

    SvarSlett
  5. Det skapet var supersøtt ja :-) og fint pyntet som alltid hos deg.
    Håper snøen forsvinner snart for jeg har også tenkt meg ut på sanketur ;-)

    Ha en superfin lørdag :))

    SvarSlett
  6. Hei hei!
    Å,det skapet var jo bare bedårende søtt!
    Perfekt hos deg min skjønne!

    Casper vel hjemme og han har storkost seg!
    God lørdag!

    Klem på dig søde!

    SvarSlett
  7. For eit nydeleg skap! Eg fallt heilt for utskjæringane:) Og så flotte bilder!
    Fin helg til deg!
    Klem:)

    SvarSlett
  8. Når det gjelder opphenging av tallerkener så var det med noe opphengsgreier da jeg kjøpte disse, men de skal visstnok være å få kjøpt både på Panduro og Clas Ohlsson. Du ser hvordan de ser ut hvis du søker "tallerkenoppheng" på nett.

    Monica :-)

    SvarSlett
  9. Utrolig søtt skap, ja. Sååå sjarmerende og fint. Herlig med de flotte utskjæringene.

    Kjenner til problemet med å kjøpe for mange møbler, ja. Det er så vanskelig å gå forbi når en ser noe fint ;-) Men...så var det den plassen, da... Hvor skal man ha alle disse herlige møblene???

    Det skal bli spennende å se hva du legger ut for salg.

    Ha en riktig fin høstdag!

    SvarSlett
  10. Fantastisk nydelig skap! Så heldig du har vært! Det tok seg godt ut hos deg. :)

    SvarSlett
  11. Kjempefint!!
    Nydelige bilder :)
    Ha en fortsatt fin helg ;)
    Klem

    SvarSlett
  12. Et nydelig skap!!
    Da min hobby er maling, blir det for fullt her også.
    Legger da ut for salg :)

    SvarSlett